Monday, September 5, 2011

Hari pertama setelah cuti berhari ghayeee!

Assalamualaikum :)


hari pertama kelas should be semalam, tapi disebabkan amat rajin, jadinyer hari ni baru officially start kelas..(bukan ponteng, tapi, skip je! heheh!)


haih! bukan nak mengeluh, xbaek mengeluh ni kawan2, saya cuma meluah! meluah kat sini je lah yang mampu kan? mood beraya merdeka masih membara hingga mengalahkan semangat nak sttudyy! oh myyy! nak dekat final! *cari mode study!


hari 'pertama' kelas ni memang agak kelam kabut lah..biasala, baru balik dari cuti kan? sume esaimen yang ditugaskan, daripada 100%, dalam 20% jer siap, yang lainnya wat semalam..malam sebelum kelas..terbaik lah, kerja last minit..tu pon bru taw, kena hantr, kalau xtaw, pakat2 wat lupa..haih!


pagi2 ke bilik YB, print out segalaa esaimen yang nak dihantar..otw ke kelas, dengan semangatnya sebab kerja da siap, saya ditegur oleh budak bilik depan..muke cuakk je..knapalah minah ni..haha, rupa2nyaa ada brg tertinggal, tapi biliknyaa terkunci..jadi, dia mintak tolong saya, kopak pintu tu...terbaik lah sis, mmg ko xslh org suruh saya kopak pintu..mmg kerja saya tu! 


meneruskan hari yang penat ini, dengan mata yang amat berat, sebab xtidur semalaman, buat esaimen dan bergolek2 ats katil..tiba-tiba, harini banyak kejutan yang best berlaku..apa dia?? biarlah rahsia! yang penting saya taw, Allah uji saya, dan saya  kini saya merasakan  kebahgiaan dalam perpisahan..:D Alhamdulillah!


*moral of the story : husnuzzon laa dengan Allah Taala..Wassalam..

No comments:

Post a Comment