Saturday, July 2, 2011

Imam Muda Musim Ke 2

Assalamualaikum..


Terasa nak update blog berkenaan program reality Imam Muda Musim Ke 2..final semalam memang gempak! Tahniah astro, krew2, imam-imam muda, dan semua yang terlibat secara langsung mahupun tidak! juga tahniah buat pengacara nya Ustaz Dzulkarnain..;)


Intro yang mengagumkan! Permulaan yang menarik dari Ustaz Dzul dan imam-imam muda..lantunan dan alunan yang indah..terpaku saya mendengarnya..


Semua nya hebat2 belaka..finalis yang berentap di medan final, Imam MUda Hassan dan Imam Muda Nazrul sama-sama hebat..memang tak dapat nak agak siapa yang bakal bergelar juara Imam Muda musim ke 2..


Agak berdebar-debar menanti Mudir Imam Muda, Dato' Hassan Mahmud untuk mengumum juaranya..dan akhirnya Imam Muda Hassan berjaya dinobat sebagai juara, automatik Imam Muda Nazrul sebagai naib juara! Tahniah diucapkan..sama-sama hebat! tapi, mungkin tuah dan nasib lebih menyebelahi Imam MUda Hassan! Apa-apa pun harap kedua-dua Imam Muda, juga baki lagi 8 orang Imam Muda dapat bersama-sama dengan masyarakat untuk membentuk dan membimbing ke arah yang lebih diredhoi Illahi..Amin~ sesunngguhnya, kalian pemimpin-pemimpin yang hebat dan perjalanan masih panjang di luar sana..semoga semua kalian berjaya! 


Tahniah buat Astro dan Program Imam Muda yang berjaya mendapat tempat di hati peminat dan penonton..program sebegini harus diteruskan lagi bagi menggilap bakat anak-anak muda untuk menjadi pemimpin terunggul dalam kalangan masyarakat, insyaallah! amin!


Imam Muda Hassan, juara Imam Muda musim ke 2

Imam Muda Nazrul, naib juara Imam Muda musim ke 2

No comments:

Post a Comment