Monday, September 26, 2011

19!

Assalamualaikum ..

Semalam, bertambah lagi umurku..genap sudah 19 tahun! kata orang 'dah anak dara dah!' .. apa apa pun tafsiran orang, yang penting sekali bila diri ini semakin tua, sepatutnya telah banyak impian telah tercapai..atau dalam proses mencapainya..

dan yang paling penting sekali, semakin tua, semakin kubur memanggil, semakin dunia kata pergi! aku suka orang ingatkan aku pasal ni..sebab aku manusia! manusia tu sifatnya pelupa..jadi, tolong ingatkan aku! 

tiada yang special di hari jadi ku ini..aku tidak mengaharap apa-apa..sebab aku dalam kesedihan..yang aku harap, kasih dan cinta NYA..agar dibimbing aku menjadi hamba yang sebenar-benar hamba! yang langsung tidak kisah, bila manusia sekeliling tidak menghargai, asal dekat denganMU..mudah-mudahan!

buat orang yang aku sayang..orang yang penting..tanpa dia, tiada aku! aku doakan kesembuhannya..dengan amat sangat mengharap agar dia boleh sihat seperti biasa! aku sungguh2 tak boleh melihat diua menderita..semoga sakitnya sembuh, semoga di saat sakitnya, semakin meningkat rasa rindunya padaMU..moga sakitnya dia, KAU kurniakan dengan pengampunan..aku cuma mampu menghadiahkan doa dari hari ke hari..sayang aku padanya tak akan luntur, walau apa jadi sekalipun! semoga dia kuat!

aamiinn!

*buat yang masih sihat, hargai masa sihat! gunakan dengan sebaiknya! 

No comments:

Post a Comment