Thursday, June 21, 2012


Bismillah..


Ya Rabb, saat diri ini merindukan si dia yang aku sendiri tak pasti, Kau titipkan lah kesabaran dan ketekunan dalam diri untuk terus berdiri teguh di landasan cintaMu..


Saat diri ini mengeluh kerana perasaan yang aku sendiri tidak mengerti, Kau dekatlah padaku, agar aku tidak tersadai jauh dariMu..


Saat diri ini mendambakan cinta seperti mereka yang lain, Kau tiupkan lah dalam diriku cinta agungMu agar aku bahagia walau belum bertemu dia yang Kau takdir buatku..



Ya Allah…Aku tidak meminta seseorang yang sempurna dari sisiMu,tidak ya Rabb… kerana Engkau pun pasti Maha Mengetahui sesungguhnya keadaanku,Engkau tahu dulu aku ini hanyalah musuh-Mu yang pernah singgah di jurang neraka-Mu,dan akupun tahu,tiada seorangpun yang sempurna di dunia ini dari kesalahan atau kekurangan..


Maka,aku meminta pada-Mu seorang yang tak sempurna ya Rabb,supaya dia merasa sempurna ketika diriku hadir dalam kehidupannya kerana-Mu…


*hadirkanlah cinta pada final exam tak lama lagi, amiin :) *





No comments:

Post a Comment