Sunday, June 12, 2011

Maaf dan Redha!

Assalamualaikum..syukur pada Dia yang terus memberiku rezeki tanpa jemu!~


Fuh..apa khabar imanku? semoga engkau makin bertambah! diuji dengan kegagalan kali ke 2, bukanlah sesuatu yang mudah! ku tahan air mata ini dari mengalir..namun, tak mampu ku ubah takdir Nya..sedang aku telah lakukan yang terbaik, Ya Allah! mungkin masih belum rezekiku..aku akan tetap terus berdoa padaMu..maaf andai terkadang daku berasa penat untuk berusaha..aku tahu mungkin Kau menyediakan rezeki yang lebih baik untukku..aku bersyukur Kau mengujiku! tanda nya Kau ingat padaKu..pahit sekali kurasakan! maaf, wahai mama dan abah, serta kakak..jua semua yang terus menyokongku..hanya ini yang mampu kuberi..aku kan cuba sekali lagi..dan jika nasib masih tidak menyebelahiku, maaf beribu maaf! rezeki ku bukan di sini..sedih kerana telah mengecewakan kalian! daku sayang kan kalian! maaf! ku percaya Allah lebih mengetahui dan bijak untuk handle masa depanku..segalanya ku serah padaNya..aku hanya mampu berusaha, dan berdoa..selebihnya aku  berserah! redha! ya allah, kuatkan aku :)

1 comment:

  1. semoga tabah, cekal, dan sabar hdapai segala dugaan ye..:D

    ReplyDelete