Sunday, June 10, 2012

Imtihan2!

Bismillah :)


Dean!! semalam aku mimpikan DEAN!!! bukan DEAN WINCHESTER yang macho dalam SUPERNATURAL tuhh..ini lagi MACHO! :)


aku mimpi kan DEANLIST ! gembira nya aku, bila keputusan aku (dalam mimpi) tu, adalah DEAN LIST! aku harap jadi kenyataan..tapi, org kata : selalunya kejadian sebenar terbalik dengan apa yang di mimpikan..wohoo! adakah aku akan dapat chancellor list? choi! terlalu tinggi anganmu..


Ya Allah, kami akan usaha semaksima mungkin! selebihnya kami serahkan padaMu! hanya ENGKAU yang layak menilai hasil titik peluh kami mendalami ilmu MU..ikhlaskan kami..campakkan dalam diri kami, bukan hanya DEANLIST dunia yang kami kejarkan, mudah-mudahan DEANLIST akhirat juga menjadi milik kami..selitkan dalam jiwa-jiwa kami, andai KAU takdirkan kejayaan itu bukan milik kami, jauhkan kami dari terlalu kecawa, dan menyalahkan takdirMu, kami tahu ENGKAU sebaik-baik perancang..jika bukan kejayaan dunia menjadi milik kami, insyaAllah kejayaan ukhrawi tetap menjadi keutamaan kami..Ya Allah, jika ENGKAU takdirkan kejayaan itu milik kami, sesungguhnya jadikan lah kami makhlukMu yang pandai bersyukur..jauhkan kami dari riak, bongkak, takbur, dan sombong dengan kejayaan 
kurniaanMu..ingatkan kami, kejayaan kami, bukan dari kami semata-mata, semuanya milikMu, hanya pinjaman dunia sementara..dan semoga kami terus menjadi penagih tegar ilmu Mu..amin~


*wahai financial account, jangan siksa aku lagi..engkau kesayanganku sekarang, jangan biar sayangku bertepuk sebelah tangan! 


kawan2, semoga najah fil imtihan yer? amin..:)

No comments:

Post a Comment