Monday, October 3, 2011

Entry buat insan bernama SAHABAT ..

Assalamualaikum..


Alhamdulillah, selesai sudah 3semester asasi di UITM merbok terchinta (dah habis laa kot, kalau xrepeat..)..kini, dah seminggu lebih berada di rumah, meninggalkan kehidupan u..meninggalkan sahabat terchinta..meninggalkan jerit payah study..meninggalkan kenangan manis dan pahit..


Tipulah kalau cakap tak rindu..pahit macammana sekalipun, rindu tu tetap ada..rindu betul! dengan sahabat2 F4-02-06..sahabat sebilik yang aku sayang, Teya, Jiha dan Ija..


untuk teya : "aku rindu kau, wei..sumpah, walaupon kau kadang2 annoying..tapi, tu yang buat aku rindu! kau lah yang suka sangat nak menganjing aku kan? dah banyak ayat anjing kau kata kat aku..tapi, aku tak kisah pon! sebab aku pon suke nganjing kau, kan mucuxxx! ahaha..aku tak sempat nak berdrama ngan kau, sebelum kau balik haritu wei..kau cepat sangat nak balik jmpa bf kau! aku dengan tensen paper law + baru bangun tidur, tup2, kau kate nak balik..memang tercengang2 aku..tapi, xpela..aku tak sempat nak bagi kata2 terakhir..ok, aku sayang kau jugak! aku nak ucap terime kasih byk3 kat kau sebab kau bagi aku pinjam laptop, sikat, kasut, nota, earphone (benda alah ni still ada ngan aku, lupa nak pulangkan wei..camna?) dan macam2 lagi lah..kaya2 aku pon, pakai barang kau kan? haha..bantalmu, bantalku jua..tilammu, tilamku jua..(opss, kedengaran lucah!) tapi, aku tak pernah share barang peribadi aku dengan org len, kecuali hang! aishhh! apasal aku rindu terok ngan hang!! T_T aku ingat lagi dari first sem kita bersama, time tu kita bodo2 lagi, tak kenal sapa2..macam2 keja bodo kita wat! sumpah aku takkan lupa..aku doakan hang berjaya jadi DPP macam yang hang nak! memang aku dok selalu kutuk kerja idaman hang tuh, tapi, memang sesuai pon ngan kelayakan hang! inshaAllah, tempat hang kat uitm Shah Alam! dan dengan si dia, aku doakan hampa cepat2 kawen, dan semoga jodoh hang kekal sampai FIRDAUS dengan dia :) *takmau tukaq2 dah na..Last sekali aku mintak maap, dan mintak halal kan semua yang aku ambik daripada hang!




untuk Jiha : hai Jiha! faz nak mintak maap kalu ada salah silap dengan Jiha selama ni..memandangkan kita 2 je yang single, faz selesa sembang pasal cintan dengan Jiha..sebab pengalaman yang lebih kurang,,nak cerita ngan orang2 tengah hangat bercinta tu, satgi asyik2 depa masuk bab kawen! kita ni calon pon tak dak lagi! terima kasih sudi drngar ceritera saya yang merapu, menyenget, dan menggila tuh! terima kasih jadi kawan yang sentiasa ada untuk faz luah masalah-masalah..senang jugak bersembang bab agama dengan anda :) kalau dengan jiha, sembang sampai ke pagi, tapi, buku dok kat tangan tak bukak2..haha! dan terima kasih byk2..sebab jiha banyak sedekah makanan kat faz! memang malang nasibmu, sebab duduk sebelah faz, asal ada makanan lebih, sume faz sapu! faz xbagi apa sangat pon kat jiha..hurm, ini pon sama..nampak sangat aku kurang kaya dari jiha :) dan last sekali, faz doakan jiha dapat jumpa si dia yang sesuai dengan jiha! mr perfect jiha sendiri! teringat malam tu jiha ada cakap "entahlaa..sampai sekarang Jiha belum jumpa lelaki yang membuatkan Jiha rasa dia jodoh Jiha!" inshaAllah, sampai masanya Allah akan buka rahsiaNya..tunggu!  :) untuk muet, sama2 kita usaha ya! inshaAllah, mana2 yang dapat pon, tu kita kena terima laa..;) dan faz pon nak mintak maaf, jangan amek hati, sebab faz taw, faz selalu terkasar bahasa dengan jiha..kadang2 termarah..maafkan khilafku! dan halalkan semuanya! take care, sahabat!


buat Ija : kepada umi @ teman lesbo kuu~ haha..kak jah! lately, kau banyak usik aku yer..tak habis2 aok ngusik teman! jahat la kau! tapi, aku terima..tak da hal lah! yang last2 ni, yang menganjing makin hebat kan? xpa, xpa..kenangan bha tu! :) aku nak cakap, aku dulu tak suka kau dohh! masa first2 sebilik ngan kau! sebab kau 24hours dengan lappy..aku ingat kau jenis tak suka kawan..tak delah xsuka, ke benci, cuma aku pelik nagn kau..tapi, lama2, aku okay2 jak ngan kau! bila lepas2 kelas, kau sembang ngan aku..cerita problem kau..aku ingat first2 ayat kau, mesti camni.."weyy, nak tawuu takk?? abii kan...die kan...bla33" haha..sekarang takde sapa dah nak bercerita ngan aku..terima kasih jugak selalu jadi teman se'maggi' aku..terima kasih jugak sebab selalu takutkan aku, sebab malam2 buta, aku ingat semua dah tidoq, tapi aku dengaqq bunyi org gelak..rupenye, kau sembang ngan abi..;) aku nampak effort kau last minute sebelum exam, moga kau dapat apa yang kau nak! ok, jaga diri naa..jangan lupa bawak aku g sabah! moga ada jodoh ngan abi..sayang kau! Maafkan salah silap aku dan halalkan semuanya.. :)


*jaga diri semua! aku sayang hampa..terima kasih mewarnai hidup aku kat hutam merbok tuh! aku taw, kdg2 aku xjadi kawan yang baek..maafkan aku! semoga bertemu semula nanti dan semoga bertemu di padang mahsyar sebagai sahabat yang berteman keranaNya..jgn lost contact na..


terimalah lagu cebisan kenangan dari Amar : 



No comments:

Post a Comment