Tuesday, December 25, 2012

:'(

Bismillah 

Sedihnya, rasa cam nak down, carrymaark rendah, xmembantu pun..salah siapa? salah sendiri la..aduh, kenapalah penuh air mata sangat semester ni..

Hmm, xbaik mengeluh, aku tengah cuba study nak fahamkan dan ingat semua fact2, formula2 yang perlu diingat..tapi, kenapalaaa susah sangat? bebal betul kepaala aku nak terima ilmu ni..mungkin banyak sangat maksiat yang menghalang aku dapat ilmu ni..

Masa nya untuk serius! belum terlambat lagi..ketepikan semua bentuk hiburan..wahai laptop kesayangan, akan ku tinggal dikau di rumah, jangan kau merinduiku..maka, terpisahlah aku dari segala hiburan..aku juga terfikir untuk berkelana, kerana agak mustahil untuk aku fokus study di rumah dengan 8rakan-rakan lain yang banyak karenah dan rumah yang sangaaaaatlah lapang. lokasi sasaran mungkin PTAR 3 atau 4 atau NR, tak kesahlah, janji aku boleh bertaaruf dan berkhalwat dengan buku serta slide ilmiah..

Setelah enjoy beberapa hari di rumah, kini masanya aku ke Shah Alam..

moga kami semua berjaya menuntut ilmu kerana mengejar redhaNYA kerana aku sedar hanya ini jalan yang mampu mendekatkan aku padaNYA kerana aku bukan orang agama, aku bukan pahlawan perang, aku bukan siapa-siapa, aku hanya penagih ilmu, cinta dan redhaNYA..

moga Allah kurniakan kejayaan pada yang berhak memlikinya..


2 comments:

  1. hehee , sabar jela , masa baca td pun cm nak marah pun ada . bru baca , belum berdpn dgn situasi tu lg . haha .

    ReplyDelete